Dark horse

Dark horse

poniedziałek, 8 września 2014

Hej + nowe fotki :*

Hej sorki że tak długo mnie tu nie bylo ( nauka ) No ale mogę się pochwalić że dostaje 2 zestawy schleich rekreacyjny i jazda ną kucyku oraz ludzika chyba opiekuną :/ ... Ale co mnie naj cieszy to że dostaje the sims 4 !!! AAAAAA!!! ... dobra dosć głupkowego aa :* .
No , to tyle na ten temat znów nowe zdj ! oto one mam nadzieje ze się spodobają !



 


To tak z fotkami no i zdj ostatnio robione kot mój w bodzie psa hahahahąh ! I jaszczurka sesja :D  


                                                            Przerażający mini aligator hahahah


Koto-pies  :*

2 komentarze:

  1. Fajne fotki. Wyczekuję nowości i gratki simsów, ja raczej zostanę przy 3 dopóki nie wyjdą zwierzaki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale w the sims 4 są już zwierzaki na tym podstawowym :D

    OdpowiedzUsuń